Τίθεται στο τέλος, άρα καταλήγει στον προβληματισμό για την ετοιμότητα του Έλληνα εκπαιδευτικού, δίχως απάντηση
Λειτουργεί ως μετάβαση , στοιχείο συνοχής, με την επόμενη όπου θα παρουσιάσει την αισιόδοξη πλευρά των πραγμάτων στο μέλλον.
Όσο αφορά το επικοινωνιακό αποτέλεσμα:
Θέτει το ενδιαφέρον πλαίσιο για μετακενωθει το μνμ στον δέκτη. Επίσης μεταφέρει στον αναγνώστη την ευθύνη απάντησης για την ετοιμότητα Έλληνα υ.
Έτσι με οικειότητα και θεατρικότητα δημιουργεί έναν νεκρό διάλογο ώστε να επικοινωνήσει το μνμ έστω κι αν δεν απαντάται.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου