Α Β Γ λυκείου

 Για την ημέρα ψυχικής υγείας 

  • Ευαισθησία: Empathy, κατανόηση, αποδοχή, συμπόνια, φροντίδα
  • Συναισθήματα: Χαρά, λύπη, θυμός, φόβος, ελπίδα, αγάπη, ηρεμία, γαλήνη, απογοήτευση
  • Θάρρος: Δύναμη, ανθεκτικότητα, επιμονή, ελπίδα, αντιμετώπιση
  • Αυτοφροντίδα: Περιποίηση, χαλάρωση, ξεκούραση, όρια, αγάπη προς τον εαυτό, φροντίδα
  • Αναζήτηση Βοήθειας: Υποστήριξη, επικοινωνία, εμπιστοσύνη, ψυχολόγος, φίλοι, οικογένεια, ανοιχτότητα
  • Στίγμα: Σιωπή, κρίση, απομόνωση, μύθοι, αλήθειες, αλλαγή, αποδοχή
  • Ευγνωμοσύνη: Εκτίμηση, δώρα, μικρά πράγματα, θετικότητα
  • Αποδοχή: Εαυτός, αδυναμίες, δυνατότητες, αλλαγή, εξέλιξη
  • Ελπίδα: Φως, μέλλον, δυνατότητες, όνειρα
  • Σύνδεση: Κοινωνία, φιλία, οικογένεια, σχέσεις, κοινότητα
  • Δύναμη: Εσωτερική δύναμη, επιβίωση, ανθεκτικότητα, προσαρμογή

Ειδικά για το Άγχος:

  • Φόβος: Αβεβαιότητα, ανησυχία, απειλή, αίσθηση κινδύνου
  • Σκέψεις: Υπερανάλυση, αρνητικές σκέψεις, καταστροφολογία, αμφιβολίες, εμμονές
  • Σώμα: Ταχυκαρδία, εφίδρωση, τρέμουλο, δύσπνοια, στομαχόπονος, ένταση
  • Αποφυγή: Κοινωνική απομόνωση, αναβλητικότητα, εγκατάλειψη δραστηριοτήτων
  • Διαχείριση Άγχους: Αναπνοή, διαλογισμός, γυμναστική, χόμπι, δημιουργικότητα, ύπνος
  • Πίεση: Σχολείο, εξετάσεις, κοινωνικές προσδοκίες, οικογένεια, φίλοι, εργασία
  • Αγωνία: Εσωτερική ένταση, νευρικότητα, ανησυχία για το μέλλον
  • Έλεγχος: Αίσθηση απώλειας ελέγχου, ανάγκη για τάξη και προβλεψιμότητα
  • Αντιμετώπιση: Τεχνικές χαλάρωσης, θετική σκέψη, αναζήτηση υποστήριξης, θέτοντας ρεαλιστικούς στόχους.

Ιδέες για Δραστηριότητες:

  • Ακροστιχίδα: Χρησιμοποιήστε λέξεις όπως "ΨΥΧΗ", "ΑΓΧΟΣ", "ΕΛΠΙΔΑ"
  • Πέντε Αισθήσεις: Περιγράψτε την εμπειρία του άγχους ή της ηρεμίας μέσα από τις πέντε αισθήσεις (τι βλέπετε, ακούτε, αισθάνεστε, μυρίζετε, γεύεστε)
  • Ελεύθερος Στίχος: Γράψτε ελεύθερα για τις σκέψεις και τα συναισθήματά σας χωρίς να ανησυχείτε για ρίμα ή δομή.
  • Εικόνες: Ζωγραφίστε ή βρείτε εικόνες που αντιπροσωπεύουν την ψυχική υγεία και το άγχος και γράψτε για αυτές.
  • Διάλογος: Δημιουργήστε έναν διάλογο μεταξύ του εαυτού σας και του άγχους σας ή μεταξύ δύο ανθρώπων που συζητούν για την ψυχική υγεία.

Σημαντικές Υπενθυμίσεις:

  • Εμπειρίες: Ενθαρρύνετε τους μαθητές να γράψουν για τις δικές τους εμπειρίες και συναισθήματα, αν νιώθουν άνετα.
  • Ασφάλεια: Δημιουργήστε ένα ασφαλές και υποστηρικτικό περιβάλλον στην τάξη.
  • Υποστήριξη: Ενημερώστε τους μαθητές για τους διαθέσιμους πόρους ψυχικής υγείας (σχολικοί ψυχολόγοι, γραμμές βοήθειας).
  • Δημιουργικότητα: Δώστε έμφαση στη δημιουργικότητα και την έκφραση, όχι στην τελειότητα.
  • Αποδοχή: Καλλιεργήστε την αποδοχή και την κατανόηση για τα προβλήματα ψυχικής υγείας.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΕΚΘΕΣΗ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΡΙΤΗΡΙΟ 2

ΕΚΘΕΣΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΣΥΝΕΞΕΤΑΣΗ ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

ΓΛΩΣΣΙΚΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΕΚΘΕΣΗ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ