ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΦΡΑΣΗ-ΕΚΘΕΣΗ Β΄ΛΥΚΕΙΟΥ «Αύξηση του όγκου των γνώσεων και των πληροφοριών «Αύξηση του όγκου των γνώσεων και των πληροφοριών Αύξηση του όγκου των γνώσεων και των πληροφοριών» Η διόγκωση επίσης του πλήθους των γνώσεων και των πληροφοριών , µε τις οποίες καταιγίζεται ο σύγχρονος άνθρωπος , όχι µόνον εξαιτίας των καθηµερινών επιστηµονικών και τεχνολογικών εξελίξεων , αλλά και της ραγδαίας ανάπτυξης και κυριαρχίας στη ζωή µας των διαφόρων Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας (ΜΜΕ),δηµιουργεί επίσης µια νέα κατάσταση , που είναι ανάλογη µε την επανάσταση της τυπογραφίας . Τα νέα µέσα πληροφόρησης µέσω των υπολογιστών , των δικτύων και των ΜΜΕ ,όπως είναι η τηλεόραση , το ραδιόφωνο , οι εφηµερίδες και τα περιοδικά , µας ανοίγουν παράθυρα στον κόσµο , στα γεγονότα , στη γνώση και τον κοινωνικό προβληµατισµό .Μας βοµβαρδίζουν µε εικόνες , όλο και περισσότερες εικόνες .Μας συνδέουν µε τον πολιτισµό άλλων χωρών , µας δείχνουν πως ζούν οι πιο «ανεπτυγµένο...
Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο
ΕΚΘΕΣΗ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΡΙΤΗΡΙΟ 2
Κριτήριο αξιολόγησης Γ΄ΕΠΑ.Λ. Θέμα: Διατροφή Ι. Μη λογοτεχνικό κείμενο Πώς οι εκπαιδευτικοί επηρεάζουν τις διατροφικές συνήθειες των παιδιών, 1 Οκτωβρίου 2016 Σε μια εποχή που τα παιδιά περνούν τις περισσότερες ώρες της ημέρας τους στο σχολείο, οι εκπαιδευτικοί, πέρα από τις γνώσεις που μεταδίδουν, μπορούν να επηρεάσουν και να διαμορφώσουν -σε μεγάλο βαθμό- τις διατροφικές συνήθειες των μαθητών, λειτουργώντας ως μοντέλα-πρότυπα για την υιοθέτηση σωστών συμπεριφορών και την κατανάλωση υγιεινών τροφών. (…) Σύμφωνα με το ΕΥΖΗΝ, το πρόγραμμα του Χαροκόπειου Πανεπιστημίου, το οποίο υλοποιείται με τη συνεργασία των υπουργείων Παιδείας & Θρησκευμάτων και Πολιτισμού & Αθλητισμού, και απευθύνεται στους μαθητές όλης της χώρας, μια πολύ ισχυρή ενέργεια είναι οι εκπαιδευτικοί να προσπαθούν να καταναλώνουν τρόφιμα με υψηλή διατροφική αξία στο σχολείο, π.χ. την ώρα του διαλείμματος όταν και οι μαθητές καταναλώνουν το κολατσιό τους. Οι τρόποι ...
ΓΛΩΣΣΙΚΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΕΚΘΕΣΗ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ
Οι γλωσσικές επιλογές του/της συγγραφέα αφορούν: α) στις γλωσσικές ποικιλίες (ως γλωσσική ιδιοτυπία, ιδίωμα [1] ή διάλεκτο [2] του ομιλητή ή συγγραφέα ή αφηγητή, ως ιδιόλεκτο[3] των ηρώων, γεωγραφικές, κοινωνικές γλωσσικές ποικιλίες, οπτικές της γλώσσας[4]), β) στο λεξιλόγιο (κοινό –καθημερινό, εξειδικευμένο –τεχνικό), γ) στους γραμματικούς χρόνους, τις εγκλίσεις και τα ρηματικά πρόσωπα, τα οποία δηλώνουν διαφορετικά χρονικά επίπεδα, διαφορετικούς βαθμούς βεβαιότητας ή επιθυμίας, τρόπους απεύθυνσης, δ) στη στίξη που υιοθετεί σε συγκεκριμένα σημεία του κειμένου, ε) στα σχήματα λόγου, στη σύνδεση των προτάσεων (παρατακτική, υποτακτική) και τη σημασία των λέξεων με την οποία χρησιμοποιείται μια λέξη ή φράση σε μια συγκεκριμένη περίπτωση (κυριολεξία, μεταφορά, παρομοίωση, αντίθεση κ.ά.), στ) στην ονοματοποίηση: Η διαδικασία μετατροπής ενός ρήματος ή ενός επιθετικού προσδιορισμού σε ουσιαστικό (π.χ. υπολογίζω > υπολογισμός, αλλάζω > αλλαγή, ικανός > ικανότητ...
ΟΒΕΡ... ΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΥΔΟΞΙΑ, ΕΛΕΝΗ, ΕΥΑ; ΛΕΥΤΕΡΗ; ΞΕΝΟΠΟΥΛΕΙΚΟ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΛΑΨ...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Διαγραφή